Šiandien pristatome penkis itin stilingus prekinius ženklus, kurie, neabejojame, bus labai aktualūs šaltuoju laikotarpiu. Ir visai nesvarbu, ar siekiate paįvairinti stilių ir dairotės kokybiškų įvaizdžio detalių, o gal norite atrasti tai, kas sukurtų namų jaukumą, kuriuose pastaruoju metu praleidžiame itin daug laiko. Galiausiai, visus šiuos penkis atradimus sieja bendras bruožas – tvarumas.
ANOTHER LOVER
Susipažinkite su Another Lover – prabangius tvarius drabužius kuriančiu prekiniu ženklu. Vos prieš keletą metų dar tik idėją gvildenusios dvi veržlios mados pasaulio atstovės Livija ir Rūta – šiandien tvirtai žengia pirmyn nešdamos tvarios mados vėliavą.
Kalbant apie prekinio ženklo pavadinimą – Another Lover turi stiprią idėją. Pasak kūrėjų, kai randi tą, kurį myli, nenori, kad šis ryšys baigtųsi. Ir visai nesvarbu – tai yra žmogus, didmiestis, menas, beprotiškos idėjos ar netgi mėgstami marškiniai. Svarbu tik tai, kad šalia šio meilės objekto jautiesi įkvėptas siekti savo svajonių, jį norisi jausti ir liesti kiekvieną dieną. Kaip ir marškiniai, kurie tampa tarsi antroji oda, kitu mylimuoju.
Another Lover siekis yra ne tik pristatyti klientams etiškai pagamintą prabangų drabužį, bet ir supažindinti juos su greitosios mados spąstais ir esamomis tvariomis alternatyvomis. Juk mada yra nuostabus žaidimas, tik reikia jį žaisti gražiai ir su sąmoningu požiūriu.
EASE CERAMICS
Ease Ceramics – tai išskirtiniai rankų darbo keramikos dirbiniai, kiekvienam interjerui suteikiantys unikalų prisilietimą.
Už šių kūrinių slepiasi šiuolaikinio meno atstovė Gintarė Vaicekauskaitė, kuri atradusi keramiką suprato, kaip šis amatas suteikia ramybę bei išlaisvina mintis, nustumdamas į šalį analitinį protą. Pasak kūrėjos, darbas su moliu leidžia stebėti savo kūne kylančias mintis bei anksčiau nepatirtus jausmus. Tai tarsi stipraus santykio su savimi patyrimas, per santykį su kitu.
Visa tai atsispindi ir Ease Ceramics darbuose, kuriuose nesistengiama išgauti tobulumo, o įvairių formų, netikslumų ir ydų priėmimas kaip gražios ypatybės – daro kiekvieną kūrinį nepaprastu.
Galiausiai, turime džiugių žinių ir floristikos mylėtojams – rudens pradžioje Trakų gatvėje duris atvėrė gėlių ir keramikos parduotuvė Esea House, kurioje tarp unikalių dirbinių iš molio kartu puikuojasi ir išskirtinės, atidžiai atrinktos gėlės.
MEMPHITA
Sakantiems, kad šaltos žiemos metu stilingai apsirengti yra neįmanoma – kviečiame susipažinti su Memphita prekiniu ženklu. Tai tarsi gaivus vėjas lietuviškos mados pasaulyje, kuris yra drąsus, labai ryškus, tačiau nenukrypsta nuo minties kurti drabužius skirtus dėvėti kasdien. Tik pažiūrėkite į Memphita megztus šalikus bei pirštines – neabejotinai būtinus sezono kompanionus prie palto ar striukės.
Pats prekinis ženklas save apibūdina kaip spalvų, faktūrų ir dydžių žaismą, o už jo besislepianti talentinga dizainerė Benita Klimbytė džiugina ne tik išskirtiniais kūriniais, tačiau ir tvariu požiūriu į madą. Gaminių ilgaamžiškumą užtikrina aukštos kokybės medžiagos, taip pat, dauguma Memphita etikečių yra perdirbamos iš audinių likučių, zero waste pagrindu.
Nedėkokite, nuo šiol galėsite ne tik sušildyti, bet ir nuspalvinti niūriausią savo dieną stilingu rankų darbo aksesuaru!
LEMONADE
Lemonade – tai forma, medžiaga, konstrukcija ir visa jungiantis skonis, kurį norisi ragauti vėl ir vėl… Kitaip tariant, tai yra stilingas baldų dizaino projektas, praeityje atrandantis tai, kas šiandienos interjere neabejotinai tampa klasika.
Pasak Lemonade įkūrėjos Ievos, vintažinių baldų idėja gimė karantino metu, kai visi praleidome begales laiko namuose, kurie mums tapo biuru, restoranu ar pasimatymų vieta. Visa tai skatino sukurti šią erdvę jaukesnę, pavyzdžiui, papildant ar atnaujinant namų interjerą akcentiniais baldais. Galiausiai, vis labiau populiarėjanti tvaraus naudojimo ir perdirbimo tema, paskatino Ievą leistis į šią stilingą vintažinių baldų avantiūrą. Kaip teigia pati įkūrėja: „atrasti ir numatyti nebenaudojamų ir niekam nereikalingų daiktų potencialą – labai smagus žaidimas ir manau, kad mes jį žaidžiame labai gražiai.“
Lemonade prekinis ženklas išsiskiria ir savo produktų pateikimo stilistika. Nuotraukose dominuoja minimalizmas, o švari aplinka puikiai padeda išreikšti medžiagiškumą, formą ir žvilgsnį patraukiančius akcentus. Baldų proporcijas ir funkciją atskleisti taip pat padeda ant jų gal kiek nestandartiškai įsitaisę modeliai. Visa tai pabrėžia Lemonade baldų komfortiškumą ir patogumą.
Šį kartą kviečiame pasigrožėti naująja gėlėmis pražydusia kolekcija, kurią Lemonade įgyvendino kartu su prekiniu ženklu Multi.
ISHA
Isha skarelės – tai dar vienas ekstravagantiškas būdas susikurti stilingą žiemos įvaizdį. Šie galvos aksesuarai leis jaustis šiltai, patogiai ir neabejotinai išsiskirti iš minios, sezonas po sezono. O kaip gi kitaip – Isha galvos aksesuarai yra gaminami rankomis, pasitelkiant didžiulę meilę.
Šis prekinis ženklas save pristato kaip šeimą, kuriai rūpi, ką ir kaip gamina. Tai reiškia, kad itin daug dėmesio skiriama kokybei ir siekiama užtikrinti gaminamų aksesuarų šilumą ir ilgaamžiškumą.
Isha – tai stilingos ir nesenstančios skarelės kiekvienai miesto moteriai.
Išrinkite savaitės rekomendaciją:
- MEMPHITA – kūriniai, kuriuose dominuoja spalvų, faktūrų ir dydžių žaismas. (61%, 186 Balsų)
- ANOTHER LOVER – prabangūs etiškai pagaminti drabužiai. (22%, 66 Balsų)
- ISHA – ekstravagantiški galvos aksesuarai. (7%, 22 Balsų)
- LEMONADE – stilingas vintažinių baldų dizaino projektas. (6%, 19 Balsų)
- EASE CERAMICS – unikalūs keramikos gaminiai. (4%, 12 Balsų)
Viso balsavusių: 305