Šį pavasarį penktąjį gimtadienį atšventęs lietpalčių prekinis ženklas „Ducktail Rainwear“ pristato ne tik naują lietpalčio modelį, bet ir įvykusius pokyčius. Pasikeitęs pavadinimas (ankstesnysis buvo „Ducktail Raincoat“), logotipas ir naujas šūkis „Dive into life“ – tai pokyčiai, kuriuos galima lengvai pastebėti, tačiau labiausiai kompanija džiaugiasi žengtu dideliu žingsniu tvarumo link. „Visada mylėjome gamtą ir antis, savo įkvėpimo šaltinį, ir pagaliau nusprendėme tai parodyti darbais“ – pasakoja prekės ženklo įkūrėja ir savininkė Vigita Garbuzaitė. – „Šiandien galiu užtikrintai pasakyti, jog esame tvarus ir socialiai atsakingas verslas. Nuo šio pavasario visus naujus lietpalčius gaminsime tik iš perdirbtos medžiagos, taip pat 2% nuo kiekvieno parduoto produkto skiriame Lietuvos Ornitologų Draugijai, šie pinigai yra naudojami pagaminti ir iškelti inkilus antims bei kitiems vandens paukščiams“ – džiaugiasi verslininkė.
Kaip ir kasmet, Ducktail Rainwear pristato lietingos mados naujieną – naują lietpalčio modelį. Šįkart tai liemenį pabrėžiantis moteriškas lietpaltis. Visi Ducktail gaminiai pasižymi minimalistiniu dizainu, derinamu su moderniomis detalėmis, tad šis naujasis modelis taip pat nėra išimtis: jo išskirtinumas yra netradicinės formos išorinės kišenės, stilingas atverčiamas gobtuvas bei jau neatsiejamas nuo prekės ženklo anties uodegos motyvas, kurį simbolizuoja atšvaitinis skeltukas lietpalčio nugarinėje pusėje. Lietpaltis pagamintas iš vandeniui ir vėjui atsparios medžiagos, kuri leidžia odai kvėpuoti, todėl su šiuo rūbu nesukaisite net ir šviečiant saulei. Kartu su lietpalčiu Ducktail pristato ir kitą karštą sezono naujieną – išverčiamas dvispalves bucket hat kepures.
Naujasis Flaire lietpaltis skirtas moderniai moteriai, kuri propaguoja įvairialypį gyvenimo būdą – lietpaltis prisitaikys prie įvairiausių įvaizdžių: nuo sportiško iki dalykiško. „Kurdami šį lietpaltį galvojome ir apie tai, kad jis tiktų daugumai figūros tipų ir manome, kad pavyko pasiekti tikrai universalų variantą.“ – dalinasi Vigita.
Lietpalčio pristatymui skirtoje fotosesijoje siekiama parodyti, kokia yra Ducktail klientė – skubanti ir aktyvi savo kasdienybėje, tačiau ieškanti balanso ir harmonijos, kurią randa gamtoje. „Mūsų moteris – tarsi šių dienų laumė – spinduliuoja jaukumu ir šiluma, visur ieško įkvėpimo ir kartu su savimi nešasi vertybes ir tradicijas. Tam atskleisti naudojome šiaudinio sodo motyvą, taip pat minimalistinius, geometrinės formos „Mune design“ kurtus aksesuarus.“ – apie įspūdingame Skersabalių karjere vykusią fotosesiją pasakoja prekės ženklo įkūrėja.
Tradiciniai lietuviški sodai – tai ne tik Lietuvos tautodailės paveldas, bet ir labai svarbi baltų kultūros dalis, atspindinti senąją pasaulėžiūrą, tradicijas. Anksčiau buvo tikima, kad besisukantis sodas pripildo namus geros energijos, harmonijos ir sutarimo.