Naujoji greitojo mados tinklo Zara 2015 m. pavasario–vasaros reklama užburia savo jaunatviška ir melancholiška aštuntosios dekados dvasia. Būtent artėjantį šiltąjį sezoną Zara lentynose vyraus ilgi, nevaržantys siluetai, oda, zomšas, retro gėlių raštai bei džinsas. Ši neseniai pristatyta reklama ne tik atspindi mados tendencijų aktualijas, bet taip pat ir naujas modelių bei fotografijos industrijų kryptis.
Greitasis mados tinklas naująją reklamą nusprendė patikėti fotografuoti vienam įdomiausių ir naujausių industrijos fotografų šiuo metu – Jamie Hawkesworth. Kylantis mados fotografijos talentas jau praktikavosi fotografuodamas Miu Miu, J. W. Anderson reklamas, kurdamas serijas tokiems mados leidiniams kaip V Man, Self Magazine, amerikietiškajam Vogue ir The New York Times Style Magazine. J. Hawkesworth kadruose vyrauja ne tik ramios, akiai malonios spalvos ir itin įdomi kompozicija, bet taip pat ir gamtos, meno kūrinių fotografijos, kurios harmoningai papildo visą visumą. Kiek netikėtas fotografo braižas dera su Zara tinklo siūlomais modeliais, kurie dažnai išsiskiria savo minimalistiškai moderniu siluetu.
Reklamos žvaigždėmis tampa naujausi ir geidžiamiausi industrijos veidai – Grace Hartzel, Ine Neefs ir Jean Campbell. Valentino, Louis Vuitton ir Chloé mados namų pamėgtos merginos spinduliuoja nesuvaidintu jaunatviškumu, kuris, tiesą pasakius, yra kiek nebūdingas pagrindinei Zara moterų linijai. Tiesa, dalis mados gerbėjų pastebėjo, kad reklamoje labai trūkstą rasinės modelių įvairovės. Nors tai – gan skaudi modelių industrijos problema, bet, deja, tai – ir vėl tema ne šiam kartui.