Tikra naujiena Lietuvos rinkoje – įvairiausiais patraukliais raštais margintos „Zoraha“ pėdkelnės. Šis prekinis ženklas buvo sukurtas 2010 metais Izraelyje ir kiekvieną sezoną pristato originalias moteriškas pėdkelnes bei tampres. „Zohara“ kūriniai jau puikiai žinomi Izraelyje, Rusijoje, Australijoje, Japonijoje, Italijoje, ir kitose pasaulinėse rinkose.
Pėdkelnės – neatskiriama moteriško garderobo dalis. Ankščiau šis aprangos elementas atliko tik šiluminę funkciją, tačiau dabar tai – puiki galimybė susikurti stilingą ir nepakartojamą įvaizdį. Kiekvieną sezoną mados kūrėjai ir dizaineriai siūlo naujas tendencijas pėdkelnių dizaine, pateikdami įvairiausius atspalvius, originalius modelius bei akį traukiančius grafinius elementus.
„Zohara“ koncepcija – meno ir mados sąjunga. Gamintojai atkreipia dėmesį į moterų norą atrodyti ne tik madingai, bet ir nejausti diskomforto. Kiekvienas modelis originalus ir nepakartojamas, suteikiantis galimybę kiekvienai moteriai išreikšti savo individualumą ir atspindėti nuotaiką. Kiekvienais metais kompanija atrenka šiuolaikinius menininkus iš viso pasaulio, kurie specialiai pagal kompanijos užsakymą aktualias tendencijas ir savitą meno suvokimą pritaiko naujai kolekcijai, o patys unikaliausi piešiniai perkeliami ant pėdkelnių.
Naujų technologijų pritaikymas medžiagų gamyboje suteikė galimybę sukurti vieno dydžio pėdkelnes, kurios tiktų įvairioms merginoms ar moterims. Vienas dydis suteikia galimybę išvengti nejaukių situacijų, kai pėdkelnės būna per didelės ar per mažos, nes šios tiesiog prisitaiko prie figūros. „Zohara“ produkcija tinka moterims, nešiojančioms nuo 34 – 48 dydžius, o pačios pėdkelnės ir tamprės gaminamos 120 denų storio.
Daugybė spalvų, grafinių elementų ir priešinių, – pėdkelnės iš „Zohara“ pakels jums nuotaiką rudenį ir šaltos žiemos metu. Šio prekės ženklo originalumas – tai moteriškumo ir individualumo garantas. Kiekviena, išsirinkusi „Zohara“ modelį, neliks nepastebėta.
Vou, vou, vou. Dar nesu mačiusi tokių pėdkelnių. Garantuotas išskirtinumas!